Brněnská společnost ENVIPARTNER, s.r.o. hledá nové kolegy na pozici administrátora projektových žádostí. Pozice je určena pro zkušené administrátory, čerstvé absolventy i studenty VŠ.

Náplň práce:

  • zpracování projektových žádostí a podkladů k projektům spolufinancovaným především z prostředků Operačního programu Životní prostředí ale i dalších dotačních programů
  • komunikace se žadateli o dotaci
  • posuzování projektových záměrů z hlediska dotačního financování
  • administrace dotačních projektů ve fázi realizace a udržitelnosti
  • tvorba a kontrola zpráv o realizaci a udržitelnosti projektu
  • tvorba a kontrola žádostí o platbu
  • práce se systémem MS2014+

Požadujeme:

  • organizační a komunikační schopnosti
  • koncepční a analytické myšlení
  • zkušenosti v oblasti dotačního poradenství
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
  • znalost dotačního systému MS2014+ výhodou
  • schopnost týmové spolupráce

Nabízíme:

  • práci pro studenty i zkušené administrátory
  • různorodou a dynamickou práci v mladém kolektivu
  • úvazek na DoPP, HPP, případně externí spolupráci na ŽL
  • pracoviště v Brně
  • flexibilní možnost práce z domova (po zapracování)
  • možnost kariérního růstu a uplatnění po ukončení studia

Forma spolupráce a ohodnocení závisí na dohodě s vybraným uchazečem. Předpokládaný nástup září 2021.

V případě zájmu nám zašlete krátký motivační dopis + CV na adresu franek@envipartner.cz. Na základě doručených CV a motivačních dopisů budou následně probíhat pohovory s vybranými uchazeči.

Kontaktní osoba

Mgr. Lukáš Franěk
Tel.: 775 571 544
E-mail: franek@envipartner.cz